Առաջին ուսումնական շրջանի մաթեմատիկայի հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    Այո։
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    Այո։
  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մեծ մասամբ ինքնուրույն, ձեր պատասխանը/:
    մեծ մասամբ ինքնուրույն
  • Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Երևան քաղաքի պատմության թանգարան: Մաթեմատիկական խաչբառեր և խնդիրներ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(quizizz.com ուսուցողական խաղ-վիկտորինաների ծրագրային հարթակի յուրացում)» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո
  • Մասնակցե՞լ ես  «Ուսումնական աշուն. 2023» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի կազմում․ Սովորող-սովորեցնող» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Ստեղծագործ մաթեմատիկները» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մասնակցե՞լ ես «Այց կենտրոնական բանկի թանգարան: Քաղաքային քայլք» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։
  • Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:
    Այո կարող եմ հաշվել։ Օրինակ՝ մեր տան խոհանոցի հատակի մակերեսը։
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
    Օրինակ՝ մասնակցել եմ սովորող սովորեցնող նախագծերի կազմել եմ շատ թեստեր և խաղեր։
  • Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:
    Մաթեմատիկական խաչբառը, որովհետև հետաքրքիր է։
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա  ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
    Բոլոր ֆլեշմոբներին մասնակցում եմ։
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    Երկուսնել կատարում եմ։
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Տատիկիս կամել հայրիկին։
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:
    Կազմել եմ խաղեր և թեստեր
  • Լրացրու բացթողումներդ:
    Բացթողում չունեմ։
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Այո։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Այո։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի հոկտեմեբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Այո։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Այո։
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Այո։
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:
  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։
    Ոչինչ

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով